wtorek, 23 marca 2021

ZABAWA Z MORAŁEM

Dostałam dzisiaj z zaprzyjaźnionej akademiawebinaru.pl miejsca, gdzie dotychczas się szkoliłam lub słuchałam tutoriali, grę z morałem czyli escape room on line. GDZIE JEST OLO? 

Założenie gry jest proste:

  • pracujemy on line,
  • poruszamy temat asertywności,
  • nasi uczestnicy ratują chłopca - kształtują w sobie postawę pomocy, sprawstwa.

 

 fot. kadr z gry "Gdzie jest Olo?"

Asertywność jest bardzo ważną umiejętnością i, niestety nie rodzimy się z nią. Oznacza to, że należy ją ćwiczyć, jak mięśnie. To nie jest proste zadanie, ale przynosi genialne korzyści dla nas wszystkich. Przykładem takich ćwiczeń może być podana gra, typu escape room, ale również codzienność i rozmowa. Obserwacja nas dorosłych i naszych relacji z ludźmi jest dla dziecka darem bezcennym, zatem ćwiczmy asertywność przede wszystkim u siebie!


 

fot. kadr z gry "Gdzie jest Olo?"

POWODZENIA!!!

grę znajdziemy tutaj:

https://docs.google.com/form/d/e/1FAIpQLSeJfz6w29ZKD0STOVEY0Qdbv4hTC0ZQsIS3DiQpANQWmGwHHQ/viewform